Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím

Sprievodca nakupovaním

Vážení Shoppie zákazníci

veríme, že sa vám nový dizajn Shoppie.sk páči a ľahko sa v ňom orientujete. Aby Váš nákup u nás prebehol bez akýchkoľvek problémov, pripravili sme pre Vás stručného sprievodcu nakupovaním. Dozviete sa v ňom najdôležitejšie informácie od návodu ako vložiť tovar do nákupného košíka, použitia vyhľadávania, až po overenie stavu Vašej objednávky, alebo reklamácie.

Vyhľadávanie na stránke

  • Ako ľahko vyhľadať tovar na www.shoppie.sk  

Najjednoduchšou formou, ako si vyhľadat tovar je použiť funkciu vyhľadávania. Do poľa s textom hľadaný výraz zadáte Vaše vyhľadávané slovo. Vyhľadávač vám následne zobrazí prostredníctvom našepkávača výrazy, v ktorých došlo k zhode s hľadaným výrazom. Pokiaľ kliknete na tlačítko hľadaj, zobrazí sa v vám stránka s konkrétnou ponukou nájdených produktov, kategórií, prípadne stránok.

Druhým spôsobom, ako nájsť hľadaný tovar, je preklikať sa až priamo do kategórie daného produktu, kde môžete použiť ďalšie spôsoby filtrovania pre čo najrýchlejšie nájdenie hľadaného produktu.

  • Ako funguje našepkávač vo vyhľadávaní

Našepkávač predstavuje unikátnu funkciu, ktorá má za úlohu zrýchliť a spríjemniť proces vyhľadávnia. Našepkávač po zadaní vyhľadaného výrazu na základe zhody ponúkne čo nejrelevantnejšie výsledky vo svojej rozbaľovacej ponuke.

  • Ako si vyhľadať konkrétne katégorie a ďalšie informácie

S cieľom sprehľadniť funkciu vyhľadávania sa môžete vo výsledkoch vyhľadávania preklikávať medzi záložkami Nájdené v produktoch, Nájdené v kategóriách a Nájdené na stránkach. Nie ste tak obmedzovaný len na výber z ponuky produktov, ale môžete si pozrieť aj konkrétne kategórie prípadne nájsť ďalšie užitočné informácie v člákoch na konkrétnych stránkach.

  • Ako si vyhľadať produkty od konkrétnej značky

Stačí, ak si do políčka "hľadaný výraz" zadáte konkrétny názov značky (napr. Apple) automaticky budete presmerovaný na stránku danej značky.

  • Ako používať filtrovanie vo výsledkoch vyhľadávania

Filter je špecifická funkcionalita umožňujúca vyfiltrovať resp. vytriediť si vo výsledkoch vyhľadávania napr. či je tovar momentálne v akcii, či je skladom a podobne. Nemusíte tak zbytočne prehľadávať všetky produkty, ale môžete Vašu požiadavku presne zacieliť na základe kritérií, ktoré ste si vo filtrovaní vybrali.

Práca s košíkom

  • Ako si vložiť tovar do košíka

Pre pridanie tovaru do Košíka, ako prvé na stránke konkrétneho produktu kliknete na veľké zelené tlačidlo s označením Do košíka.

Po pridaní produktu do košíka Vás systém automaticky presmeruje priamo do nákupneho košíka. V ňom si môžete overiť, či ste vybrali správny produkt, prejsť k objednávkovému procesu (kliknutím na tlačítko Prejsť k objednávke), alebo sa vrátiť kliknutím na tlačidlo Späť do obchodu k ďalšiemu nakupovaniu. Akutálny stav košíka si môžete kedykoľvek opäť overiť po kliknuti na ikonku v pravom hornom rohu stránky, ktorá zároveň informuje o počte pridaných produktov do košíka.

  • Ako si odstrániť tovar z košíka

Na odstránenie produktu z košíka je potrebné, aby ste sa nachádzali priamo v Košíku. Do košíka sa môžete dostať buď prejdením kurzorom myši nad ikonu Košík v pravom hornom rohu stránky a po rozbalení vybrať možnosť Vstúpiť do košíka. Druhou možnosťou je na ikonku priamo kliknúť a dostanete sa do obsahu Vášho nákupného košíka. V ňom stačí kliknúť na krížik a produkt bude následne odstránený z Vášho nákupného košíka.

Objednávka tovaru

  • Ako prebieha proces objednávky

Prvým krokom potrebným pre vykonanie objednávky v e-shope www.shoppie.sk je pridať si tovar do košíka kliknutím na zelené tlačidlo Do košíka. Následne budete automaticky presmerovaný do Košíka, kde kliknete na zelené tlačidlo Prejsť k objednávke. Po kliknutí sa dostanete na stránku 1.krok, kde vyplníte potrebné údaje. Pokiaľ ste už registrovaný zákazník, prípadne ste už u nás nakupovali, tieto údaje budete mať automaticky predvyplnené. V nasledujúcom kroku (krok 2) si vyberiete vhodný spôsob platby a doručenia. Po odoslaní objednávky prejdete na stránku, ktorá vám potvrdí úspešné odoslanie Vašej objednávky. Zároveň si môžete podrobne prezrieť súhrn Vašej objednávky.

  • Kde sa dopĺňajú potrebné dodacie údaje a vyberá spôsob platby a doručenia

Výber platby a konkrétneho spôsobu doručenia sa vypĺňajú v druhom a treťom kroku v procese objednávky. Podrobnejšie informácie ako vykonať objednávku nájdete v príspevku vyššie.

  • Ako sa presvedčím, že objednávka bola bezproblémovo odoslaná

Po úšpešnom dokončení každej objednávky ste automaticky presmerovaný na stránku so súhrnnými informáciami o úspešnej objednávke. Taktiež Vám príde na zadaný e-mail potvrdenie o vytvorení objednávky. V prípade, že máte ďalšie doplňujúce otázky k Vašej objednávke, neváhajte nás kontaktovať mailom, telefonicky, či prostredníctvom kontaktného formulára.

  • Čo robiť, pokiaľ mám problém objednávku korektne odoslať

V prípade akýchkoľvek otázok nás môžete kontaktovať priamo na telefónnych číslach, alebo prostredníctvom emailov, ktoré sú uvedené na stránke kontaktov.

Ceny produktov

  • Sú ceny konečné, alebo môžem očakávať nejaké príplatky?

Ceny, ktoré vidíte na našich stránkach, sú konečné, vrátane DPH a obsahujú aj tzv. recyklačný poplatok. Nestane sa vám teda, ako u iných internetových obchodov, že by cena výrobku v nákupnom košíku bola navýšená ešte o tieto poplatky.

Dodanie tovaru

Výrobok označený "Na objednávku", pre Vás objednáme u dodávateľa. Dodacia lehota býva 1 až 3 týždne, výnimočne dlhšie. O termíne dodania Vás budeme informovať e-mailom, alebo telefonicky.

Výrobok označený "na sklade v e-shope" alebo "Na objednávku" vám dodáme až k vám domov.

Ak je tovar "na sklade v e-shope", dodáme Vám ho zvyčajne do 72 hodín od zadania objednávky (ak je zadaná do 12:00 hod.), platíte tak za tovar platobnou kartou, alebo formou dobierky (hotovosť pri preberaní zásielky).

Ak ste zvolili platbu vopred prevodom z bankového účtu, dostanete po uzavretí objednávky jej potvrdenie s príslušnými údajmi - variabilný symbol, suma, účet a banka. Bezprostredne po tom, kedy budú peniaze pripísané na náš účet, najneskôr však do 5 pracovných dní od odoslania objednávky, Vám bude tovar expedovaný. Tovar je rezervovaný po dobu 5 pracovných dní od odoslania objednávky.

Doprava je bežne vykonávaná za prvé uzamykateľné dvere.

Za dodanie je účtovaná čiastka:

  •     pre zásielky do 30 kg: 5,- € s DPH (zdarma pri nákupe od 33,- €)
  •     pre zásielky nad 30 kg: 9,90 € s DPH (zdarma pri nákupe od 33,- €)
  •     komfortné doručenie s vynáškou: 14,- € s DPH 
  •     balíkomat: zdarma

Daňový doklad k zásielke dostanete elektronicky emailom najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia tovaru zákazníkovi. Niektorí výrobcovia už nevydávajú záručné listy a k reklamácii tovaru stačí potvrdený doklad o kúpe.

Prevzatie zásielky

Pri preberaní zásielky je zákazník povinný skontrolovať neporušenosť obalu a bezpečnostnej pásky. V prípade akéhokoľvek podozrenia na poškodenie obalu a obsahu zásielky má zákazník právo, ak sa rozhodne zásielku prevziať, zistené skutočnosti zapísať do dodacieho protokolu dopravcovi, prípadne si v prítomnosti vodiča zásielku rozbaliť a skontrolovať. Ak zákazník z dôvodov poškodenia odmietne zásielku prevziať, opäť zaznamená dôvod svojho rozhodnutia do dodacieho protokolu. Ak zákazník potvrdí vodičovi prevzatie bezchybnej zásielky, nemožno neskôr uplatniť reklamáciu z tohto titulu.

Pre viac informácií ohľadom možnosti doručenia zásielok kliknite na stránku Doprava-spôsob doručenia.

Zaplatenie za tovar

Ak sa rozhodnete pre doručenie domov, môžete Vami vybraný výrobok zaplatiť platobnou kartou priamo pri objednaní tovaru, bankovým prevodom na náš účet, alebo v hotovosti pri prevzatí tovaru (dobierka).

  • Platba platobnou kartou

Najrýchlejším a najjednoduchším spôsobom platby je platba on-line platobnými kartami Visa a MasterCard. Platobná operácia je zabezpečená systémom 3D-Secure, ktorý je autorizovaný kartovými asociáciami Visa a MasterCard. Platba kartou na internete je okamžite presmerovaná a overovaná u vydavateľskej banky. Electro World nemá prístup k privátnym dátam zákazníka, iba zabezpečenou cestou dostane potvrdenie o platbe, na základe ktorého ihneď expeduje tovar.

  • Platba prevodom z bankového účtu

Ak Vám nevyhovuje platba v hotovosti pri dodaní tovaru, môžete ich zaplatiť prevodom z Vášho na náš bankový účet, alebo platobným príkazom pri prepážke banky, či pošty. Ako variabilný symbol uveďte číslo vašej objednávky. Ak zvolíte túto variantu platby, budeme tovar expedovať po tom, kedy Vaša platba bude pripísaná na náš účet. Ak máte účet v inom bankovom ústave než v Tatra Banke, môže táto platba trvať niekoľko dní.

  • Platba v hotovosti pri dodaní

Tovar môžete zaplatiť v hotovosti formou dobierky pri dodaní tovaru. Pri dodaní do domu si, prosím, nachystajte presnú sumu, pretože vodič nemá vždy zodpovedajúcu sumu naspäť. V tomto prípade nie je možné použiť platobné karty, žiadne zľavové kupóny, alebo poukážky, iba hotovosť v Eurách.

  • Predaj na splátky

Vybraný tovar môžete nakúpiť aj na splátky, cez spoločnosť Quattro.

Pre viac informácií o možnostiach platby a predaja na splátky kliknite na stránku Spôsob platby.

Správa zákazníckeho profilu

  • Ako si vytvoriť zákaznícky profil na www.shoppie.sk

Na vytvorenie užívateľského profilu je potrebné sa zaregistrovať. Zaregitrovať sa môžete dvoma spôsobmi. Prvý spôsob je kliknúť na ikonku Prihlásiť v pravom hornom rohu stránky.

Druhou možnosťou je, že sa zaregistrujete priamo v procese objednávania. Po úspešnej registrácii si môžete Váš profil prezrieť po kliknutí na ikonku Prihlásiť, kde vyplníte údaje Váš email a heslo, ktoré ste zadali v procese registrácie. Po prihlásení sa ikona Prihlásiť zmení na ikonu Môj profil, ktorá symbolizuje Vaše úspešné prihlásenie do Vášho profilu na www.shoppie.sk. Váš aktuálny profil - Užívateľskú sekciu si môžete kedykoľvek zobraziť po kliknutí na ikonu Profil.

  • Čo je to užívateľská sekcia a na čo slúži

Užívateľská sekcia predstavuje ucelený súhrn informácií ako sú Vaše registračné údaje, prehľad objednávok, strážny pes tovaru, obľúbené položky ako aj možnosť odhlásiť sa sa z Vášho užívateľskeho profilu.

Ako si môžem uplatniť zľavový kupón

Zľavový kupón si môžete uplatniť zadaním zľavového kódu do políčka "Máte kód zľavového kupónu", v prvom kroku objednávkového procesu.  Po kliknutí na tlačítko "Uplatniť kupón" Vám bude zľava odpočítaná z celkovej hodnoty objednávky.

Vygenerovanie nového hesla do užívateľského profilu

V prípade, že ste zabudli heslo do svojho užívateľského profilu, kedykoľvek máte možnosť vygenerovania a zmeny za nové heslo na tejto stránke. Vložte svoju e-mailovú adresu do políčka "E-mail" a potvrďte Vašu žiadosť kliknutím na tlačítko "Chcem nové heslo". Na Váš e-mail príde link, kde si zadáte nové heslo.

Ako sa prihlásiť do Newslettra (Odberu noviniek) zo Shoppie.sk

Na všetkých stránkach Shoppie.sk nájdete v spodnej časti blok určený pre prihlásenie na odber noviniek. Stačí ak zadáte vašu e-mailovú adresu a automaticky budete pridaní medzi odberateľov našeho Newslettra.

 

Vyhľadať

Hore