Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím

Tovar v e-shope

Zistite si dostupnosť tovaru

FAQ

Čo znamená, ak je pri tovare status Na objednávku alebo Skladom?

Pokiaľ je pri tovare uvedený status na sklade, znamená to, že daný kus je momentálne na našom centrálnom sklade a môžete ho mať k dispozícii do 72 hodín - 3 pracovné dni, pokiaľ si vytvoríte objednávku v pracovný deň do 12:00 a zvolíte si dobierku so štandardným alebo komfortným doručením alebo hotovosť na predajni. (V prípade osobného odberu je nutné počkať na avizo o vybavení objednávky formou SMS správny alebo emailu a následne po obdržaní tohto aviza môžete prísť po tovar.)

Pokiaľ je pri tovar uvedený status na objednávku, znamená to, že daný tovar nie je momentálne na našom centrálnom sklade a je potrebné počkať jeho dodanie od dodávateľa. V prípade záujmu o takýto tovar Vám samozrejme vieme prezistiť jeho dostupnosť.

Aký je rozdiel ak je pri mobilnom telefóne alebo tablete označenie EU?

Rozdiel medzi produktami je ten, že produkt z kategórie smartphone alebo tablet s označením EU distribúcia pochádza z európskej distribúcie a môžete ho reklamovať len cez našu spoločnosť/cez náš eshop. Výrobok bez označenia pochádza z oficiálnej slovenskej distribúcie a môžete ho reklamovať priamo v autorizovanom servise. V prípade, že zistíte chybný údaj či už v samotnom texte pri výrobku alebo v parametroch, využite prosím špeciálny formulár týkajúci sa technických vlastností produktu.

Otázky a pripomienky k technickým vlastnostiam produktov

Nenašli ste, čo ste hľadali?

Upresnite prosím Vašu otázku v nasledujúcom formulári do konkrétnej kategórie. Pomôžete nám rýchlejšie zareagovať na Váš dotaz.

Vyhľadať

Hore